Mijn eerste reis - Reisverslagen van Suzanne Visser - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Suzanne Visser - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hallo Mensen!
Op 14 september vertrek ik naar Paramaribo om daar 3,5 maand lang stage te lopen en mijn differentiatie te doen. Daarnaast hoop ik natuurlijk een hele hoop andere ervaringen mee te maken en die wil ik graag met jullie delen! Vandaar deze pagina.
Ik zal hierop foto's laten zien zodat jullie met me mee kunnen genieten!
Groetjes Suzanne

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2007

Wan bun njun jari!

01 December 2006

Zo hinderlijk!!!!

01 December 2006

29 en 30 november

01 December 2006

Dinsdag 28 november

01 December 2006

Maandag 27 november
Suzanne

Hallo Mensen! Op 14 september vertrek ik naar Paramaribo om daar 3,5 maand lang stage te lopen en mijn differentiatie te doen. Daarnaast hoop ik natuurlijk een hele hoop andere ervaringen mee te maken en die wil ik graag met jullie delen! Vandaar deze pagina. Ik zal hierop foto's laten zien zodat jullie met me mee kunnen genieten! Groetjes Suzanne

Actief sinds 05 Aug. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 35325

Voorgaande reizen:

14 September 2006 - 24 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: